Red Lipstick Monster czyli Sztuka Makijażu


Każda z nas się maluje, jedne bardziej drugie mniej. Kobiety kochają makijaż i to jest pewne. Do pracy czy na zajęcia wybieramy bardziej stonowane kolory beżu czy brązu, tak zwane nude, w dni wolne lub na codzień lubimy bardziej zabawić się z kolorami i dodajemy trochę barw do naszego życia, trochę różu, fioletu, burgundu czy pomarańczu. No i oczywiście zostaje makijaż na wyjścia.   O tak tu możemy nieźle poszaleć, do nieśmiertelnego smokey dodajemy kolor, np. intensywnej śliwki, dokładamy sexy kreskę i wszystko gotowe. 



To jest pewne, każda z nas się maluje. Jedne z nas dopiero zaczynają swoja przygodę  z make--upem, inne to "stare" wyjadaczki. Ale książka Red Lipstick Monster "Tajniki Makijażu" jest z pewnością dla każdej z nas. Sama od czasów gimnazjum bawiłam się , tak to dobre słowo, bawiłam się make-upem. Podczas liceum przechodziłam okres, pewnie jak każda dziewczyna słuchająca metalu/rocka erę czarnej kredki i czarnego cienia do powiek, podkład był lekki, najtańszy drogeryjny i jakiś tani błyszczyk, pod koniec liceum z początkiem studiów zaczęłam korzystać bardziej z brązów i na powiekę nakładać kilka kolorów, Obecnie jestem już ogromna wielbicielką makijażu, potrafię blendować cienie na powiece, stworzyć delikatny look, a także taki z pazurem. Potrafię wybrać odpowiedni podkład i serio nie musi być to podkład za 150zł, można znaleźć na prawdę fajne podkłady w normalnych cenach. A kiedy wchodzę do sklepu z kosmetykami od razu biegnę w stronę półek z cieniami do powiek. W swoim asortymencie mam chyba z 5 paletek + pojedyncze cienie, a to jeszcze za pewne nie koniec. Jak widać znam się na tym już dobrze, ale i tak postanowiłam sięgnąć po "Tajniki makijażu" i znalazłam tam wiele ciekawych i cennych informacji, które bardzo mi się przydały.

 Dla nowicjuszek makijażu jest to pozycja zdecydowanie ważna. Dzięki niej mniędzy innymi możecie się dowiedzieć jak najlepiej aplikować podkład, jak wybrać pędzle, w jaki sposób dobrać odpowiedni podkład pod swój kolor skóry i karnację, jak odpowiednio dobrać kolory cieni  do koloru swoich tęczówek, w jaki sposób nakładać cienie na powieki.  Wszystko opisane jest w przejrzysty i prosty sposób, tak że każdy jest w stanie wprowadzić wszystkie nauki/triki do swojego życia. W książce znajdziecie, też linki prowadzące Was do odpowiedniego filmiku na YT bo jak wiecie Red Lipstick Monster zaistniała dzięki swojemu kanałowi w serwisie You Tube, a wszystko to opatrzone jest w piękne zdjęcia . 

Podsumowując 
Wszystkich serdecznie zapraszam do lektury. Książka jest na prawdę warta polecenia i kupna. Sama jestem z niej bardzo zadowolona i cieszę się, że taka książka powstała, bo brakowało mi czegoś takiego na naszym rynku. Co prawda w księgarniach można znaleźć wiele książek o technikach makijażu ale są one dość nudnie napisane i po przeczytaniu kilku stron automatycznie odkładamy książkę. W Tajnikach Makijażu, nic takiego się nie dzieje, książkę czyta się jednym tchem, zwłaszcza jeśli uwielbiacie makijaż i Ewę z kanału Red Lipstick Monster. 

Pozdrawiam i oczywiście czekam na Wasze komentarze i opinie na temat książki :) 

P.S. Jeśli jeszcze nigdy nie widzieliście jej filmiku na YT  to zapraszam serdecznie na Red Lipstick Monster sama od dawna ją subskrybuje.

Komentarze

  1. Też od dawna subskrybuje Red Lipstick Monster i od dawna szukałam dobrej recenzji książki !! Twoja mi bardzo przypadła do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Niedługo recenzja jej 2 książki więc zapraszam serdecznie

      Usuń
  2. Bardzo lubię RLM i jestem jej wierną subskrybentką, ale szczerze mówiąc bałam się czytac tej książki. Takie poradniki kojarzą mi się jedynie z kiczem. Może jednak się przekonam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty